~ Kalau Rasaku ini Rasamu ~

8 November 2008 at 10:37 am | Dikirim dalam Mengarut | 24 Komen

Demi Q, entri ini telah diupdate. 😛

Kosong 1


Tiba-tiba rasa nak jadi macam Raja Farah dalam cerita ‘Apa Kata Hati’. Tapi saya nak ada suis yang saya boleh kawal. Jadi, saya hanya boleh dengar apa kata hati dia orang yang saya nak dengar sahaja.


Kosong 2


Mengalah bukan bermaksud kalah,

Berdiam diri juga bukan kerana membenci.


Kosong 3


pravs-j-balanced-relationship22

Macam betul kan kata-kata dia?


Ok..entri yang ‘emo’ dan lemau je bunyinye.😦 . Sila jangan layan.


Nota : Saya perlukan sesuatu yang boleh merangupkan balik hari saya. Saya terbayangkan Mcflurry Oreo McD la. Ada sesape nak temankan saya??Jom!!Saya belanja!!😀


Nota lagi : Terima kasih buat Puan Ain dan En Najib yang sudi mengajak saya bersiar-siar ke Pahang esok…yeah!!! Harap-harap boleh mengubat perasaan saya yang tengah lemau ni.😛


Kesimpulannya : Don’t let the pain of one season, destroy the joy of all the rest!!

24 Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

  1. lelaki lagi suka simpan prasaan dia..
    hehe..lain org lain perasaan..bese la tu..

  2. out of topic–>
    knpe benci pada cinta..cuba fahami erti cinta itu secara menyeluruh…cinta xsemestinya pada berlainan jantina…ianya terlalu universal…

    p/s- cinta kepada allah swt

  3. 1. To mahsyar ~~~ iyeee..itula beza lelaki dan wanita..sedang mencuba memahaminya..uhuuu..😦

    2. To framestone ~~~ saya tak pernah bencikan cinta, saya bencikan diri saya yang terlalu complicated tentang cinta…adussss…

  4. “~ Kalau Rasaku ini Rasamu ~”

    kalo rasaku masam, rasamu juga masam..
    hehehe

  5. To budak kampung~~~ tu la pasal, limau tu memang masam kan?😛

  6. nak nak klu jue nk blanje… hehehe… nk tau tak…fiza xpenah makan lagi Mcflurry Oreo McD… erm.. hehee…

  7. kalau akak nak suis yang boleh dengar hati orang, Q pulak nak remote macam dalam cerite adam sandler untuk rewind balik kehidupan ni.

  8. bestla jd laki haha!😀
    greetz!

  9. words in the picture are damn touching…

    kem salam kat ain

  10. nak ikut!!
    sonok kalau orang blanje nie…

  11. tawaran belanje tu still berjalan lagi?=p haha,kiding.

  12. on #3… kalo x balance tu maknanya syok sendiri laa kot.😛

  13. huhu..nape sedih and lemau ni??

    g Pahanag elok2 yer…

  14. ok, aku teman. Nak oreo jugak.
    muahahahah

  15. hahaha…jom lepak McD..hehe

  16. xpe… cinta mmg susah untuk ditafsirkan.. cuma bagi ruang pada diri sendiri kot2 ianya memudahkan cinta itu

  17. hhuhuhuhuu
    btol2 ni….
    huh~
    kalau bab blanja Mcflurry Oreo McD orait jew….

  18. kirim choco top satu….

  19. Nasib la jauh.. kalau tak best gak kalau ada orang blanja mamam mcflurry… hehehe

  20. Ok…jom sape nak join, jumpa kat McD sebelah PKNS Bangi!!ehee..😀

  21. To Q — remote best jugak erk??

    To Lyd — salam sudah disampaikan..🙂

    To BB — emm..gitu erk?

    To callister — yup..dah selamat pergi dan selamat pulang!!🙂

    To framestone — yeeppp..keep continuous learning and understanding it.

  22. jommm gi mcd itewww.. me temankannns.. vollee giteww

  23. bukan ker penggunaan perkataan ‘kalau’ merujuk kepada perbuatan syaitan laknatullah? bincangkan..

  24. To en_me —> boleh je en_me…eheeee..😀

    To adminsyok —> Terima kasih atas peringatan itu. Sebenarnya saya tak pernah tahu pun. Saya akan cuba mencari info tentang perkara itu.


Tinggalkan Jawapan

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

