~ Surprise!! ~

20 Ogos 2008 at 11:03 pm | Dikirim dalam Santai | 17 Komen

Salam kawan-kawan,

Hari ini saya ada satu permainan untuk kawan-kawan. Saya dapat permainan ni daripada blog sahabat saya Najib & Ain. Permainan ini menguji kemahiran berfikir anda dan bagaimana membuat keputusan.

 

 

Kepada sesiapa yang belum pernah mencuba atau sudah lupa tentangnya, cubalah!

 

(Saya link kan ke blog Najib & Ain kerana saya tak dapat memasukkan file excel ke dalam wordpress ini, siapa tahu bagaimana caranya, sudilah beri tunjuk ajar ye..😉 )

 
Untuk pengetahuan semua, saya ada HADIAH MISTERI kepada 3 orang yang terawal menjawab permainan ini. Syarat-syaratnya: 

 

  1. Apabila anda sudah berjaya menjawab permainan ini, sila beri komen di ruangan komen yang menyatakan anda telah berjaya.
  2. Kemudian, segera emailkan pada saya setiap langkah yang anda gunakan untuk menyelesaikan permainan ini. Tujuannya, saya akan menguji langkah tersebut untuk membuktikan yang anda benar-benar berjaya membuatnya. Ini email saya julianakarso@gmail.com
  3. 3 komen dan email yang terawal saya akan pilih untuk memenangi HADIAH MISTERI daripada saya. Ini juga sebagai tanda terima kasih saya kepada kawan-kawan yang sudi melawat blog saya ini dan sentiasa memberi komen-komen untuk manfaat bersama. Saya sayangkan anda semua.🙂
  4. Tiada tarikh tutup untuk permainan ini, siapa cepat dia dapat!

Ok, cepat-cepat la jawab permainan ini ye, Selamat memerah otak!;)

 

 

17 Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

  1. Saya boleh sertai ke peraduan ini? ehehe.

  2. uhuu..sudah tentu TIDAK BOLEH!!!😉

  3. yes…saya dah berjaya. hahaha…

  4. Dah.

    cammana ko nak bukti kan yg aku ni dah berjaya? Mana boleh bg jwp kat ko. pikir lah sendiri

  5. Eheh.
    Ehehehehehe.

  6. ndak tahu apa hadiah mistery dia leh tak ?..

  7. aduss…. penah buat nih tapi dah lupe step.

  8. yey! dah dapat😀

  9. alaaa… malas nak buat. malas nak pikir. suma malas. huhu…

  10. qdetactive —> TAHNIAH Q!!! Anda pemenang pertama!!🙂

    Ayul —> Alahai bob!! Aku letak game tu sebab aku dah tahu la jawapannya, aku dapat buat guna 2 cara berbeza..sebab tu aku mintak emailkan step korang, supaya dapat ku buktikan korang berjaya membuatnya..kalau tak sudi HADIAH MISTERI tu xpe je..suka-suka je kan..eheee..;)

    Suparjo —> dah cuba ke?🙂

    cicak —> namapun hadiah misteri, maneleh bagitau hadiahnya..😉

    axis —> TAHNIAH Ajis, anda pemenang kedua!!:)

    buzzybug —> ehe..ada masa buat la nanti ye, best game ni..🙂

    OK, buat masa ni, belum ada pemenang ketiga!!! cepat! cepat!..ehee..🙂

  11. aaa.. dah ada pemenang ke? aiseh~

    sy pn malas nk pk.. huhu.. (sy da try td tp susah nk nak gerakkan mende tu sbb sy takde mouse)

    dah cukup 3 pemenang, nnt kasitau la jwpnnya eh?😉

  12. Ixora —> baru 2 orang, tunggu pemenang ke 3 sekarang..eheee.

    laaa..nape malas? takde mouse, means laptop ke? alerr..takyah susah2 gerakkan, tekan je tuil merah tu..jalan la rakitnye tu.

    nak letak jawapan ke? tak suspens la nanti..ehe..😉

  13. dengan rase riak dan takabburnya saya mengumumkan

    Q sebagai johan acara berakit bersama keluarga cikgu rokiah dan cik polis.

    hahaha…

  14. dah lah tu. Tak yah susah2. Ni jwpan dia.

    Po+Ban, ~ Po
    Po+Bl ~ Po+Ban
    Bpk+Bl ~ Bpk
    Bpk+Mak ~ Mak
    Po+Ban ~ Bpk
    Bpk+Mak ~ Mak
    Mak+BP ~ Po+Ban
    Po+BP ~ Po
    Po+Ban ~ Fin

    So ape hadiah nye. Dah cukup 3 org

  15. laa…dah cukup 3 orang ke?
    malas la nak main..huhu
    nanti buat peraduan pape jangan lupa bgtau ye..
    nak masuk..bukan senang nak dapat adiah cmni..
    btw, apa hadiah yg Q dpt?jeles betul aku..

  16. qdetactive —> ehe..ok Q, hadiah akan di pos nanti..tunggu je ye..🙂

    ayul —> hadiahnya nanti aku poskan, meh alamat..sms la ye.

    mahsyar —> InsyaALLAH, ada rezeki akan ada peraduan lagi..ehe..hadiahnye kene tanya Q bila dia dapat nanti..🙂

  17. owh,dah ade pemenang ke-3… kuciwa.. huhuhu


Tinggalkan Jawapan

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

