~ alahai ~

1 Ogos 2008 at 12:12 am | Dikirim dalam ~ S.A.Y.A ~ | 10 Komen

Petang tadi pegi butik tolong hantarkan baju kakak saya yang vogue itu..tak pernah jumpa tukang jahit ni..kedainya besar tapi dia takde pekerja lain..bila datang tunduk je si tukang jahit ni, cakap sepatah jawabnya sepatah..curious pun jugak..ada gak peniaga yang tak mesra..saya yang ala2 peramah ni cuba bertanya itu dan ini..akhirnya bukak mulut jugak dia..rupanya dia dah banyak kali kene pukau..ada sekali sepasang suami isteri datang butiknya..si isteri sibuk bertanya itu dan ini..melalaikan si tukang jahit..si suami pula sibuk mencuri itu dan ini..bila si tukang jahit sedar..duit, handphonenya sudah hilang…kesian si tukang jahit..patutlah tak tengok wajah saya yang cute ini langsung bila saya datang..alahai

 

1 Ogos 2008, jam 12.02 am..mata mengantuk menganalisis data-data yang melambak ..serabut..pening nak translit perkataan saintifik english ke bahasa melayu pun tak reti..cuba melayan friendster menghilangkan boring di jiwa..merayap2 melawat page2 kengkawan…tetiba sakit hati!!! Tengok ramai kawan yang sambung study dah grad..ummmm…tension sebab saya tak habis lagi!!waaaa…jeles yang amat…bila aku nak abis ni!!!nwey sape2 yang konvo bulan ni, TAHNIAH!!Bestnye korang!!….alahai lagi..

 

1/8/2008, sedih..saya sedih…sedih sebab terpaksa lupakan satu azam yang saya buat pada 8/1/2008..saya tak nak menunggu lagi..penat!tapi kenapa tak sampai hati nak lupakan ni…jiwa meronta!argghhhh!!!tapi ini perjanjian saya sendiri…1/8/2008 takde progress lupakan aje..makanya saya kene lupakan..kene..wajib!!..alahai lagi dan lagi..

 

Selamat datang wahai OGOS!

 

10 Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

  1. 1st….Yeahh..!!!!

  2. alahaii…😉

    selamat datang ogos… lepas tu september… posa then raya… yayyy! hehe..

  3. hai jules..nk buang terus bau durian dalam keta pun buleh jules iaitu dengan cara letak arang satu beg plastik dalam keta tu..gerenti ilang…ain pon penah buat…

    bye bye…

    AinN

  4. aku ni pulak jeles pasal kengkawan aku ramai yg ke oversea..yang ke jepun, ke mesir, ke UK dan macam2 lagilah dorang ni..segan aku ngan dorang, wlhal belaja sama2 dl..cikgu pun sama tp aku aku sama cam dorang..

  5. selamat tinggal Julai, welcome Ogos

  6. Alahaiii~

    err, tu je aku nak ckp.

    cHreT!

  7. waahhh…jgn sedih…
    hargailah detik2 skrg..nnt dh grade or further study…keadaan2 tu sume dh lain..huhu

  8. en kantoi —> tahniah..ye anda 1st!!tapi tiada hadiah..ehe..:D

    buzzybug —> raya la yang paling best kan!!

    ain —> arang erk??emmm..tips baru nampaknya..thanks ain..:)

    Mohd Hafifi —> tu la kan..kaedah dan pendekatan yang sama, tapi hasilnye berbeza? camne tu?

    Q —> sama2 kita menjadikan ogos ini sesuatu yang indah!!ahaaa

    Suparjo —> cHreT!

    cikf=)—> ye la kan…jadikan setiap detik itu indah dan bermakna..yeeehaaaa..:)

  9. wacaaaaaaaaaa!!!!… ahkonnnnnnggggggg… ongggggggggggggggggggg……..hung..ga..ga..hung..ga..ga..hung..ga..ga..hung..ga..ga!!!!

    p/s: apamcm ilmu pakau gue jadi tak ?… hehehehehehe

  10. Petang tadi
    ~bukan rezeki nak buat cammana.

    1 Ogos 2008
    ~ape yg ko nak jeles kan. Pasni keje lagi lah bosan. Time belajo lah best. Byk masa utk berfoya2.

    1/8/2008
    ~ape yg ko azam kan tu? Kalau nak jd tinggi sorry lah kak cik, tak dpt den nak nolong.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: